Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Първа помощ 16 ноември 2015
С цел подобряване на сервизното обслужване на телефоните с марка HTC компанията избра нов сервиз за България. Тук производителят ще си партнира дългосрочно с компанията Булграм, която е част от Хърватската верига сервизи Аграм.
4327 прочитания
12 коментарa
4 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 07 октомври 2015
Програмата No Matter What Guarantee на Toshiba вече включва разширена тригодишна стандартна международна гаранция на лаптопа и защита през първата година от случайна повреда, кражба и загуба на данни, както и лиценз McAfee LiveSafe. Разширената гаранция ще се предлага до 31 март 2016 г. и е съвсем безплатна – достатъчна е регистрация в рамките на 14 дни от датата на покупка.
8420 прочитания
11 коментарa
5 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 24 юни 2015
Едночасови ремонти на мобилни устройства без допълнително заплащане ще предлага първият Център за бързи ремонти на Samsung в София. Ще се приемат както както гаранционни, така и извънгаранционни устройства на марката, като клиентите няма да плащат допълнително за експресните услуги.
7446 прочитания
8 коментарa
13 одобрения
1 неодобрение
Първа помощ 15 април 2015
Компанията TP-LINK открива телефонна линия за техническа поддръжка която ще бъде на разположение (на английски език за клиентите от България) от понеделник до петък между 10:00 и 19:30ч. Поддръжка ще бъде достъпна и чрез чат в реално време.
6025 прочитания
1 коментар
8 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 03 юли 2014
От днес в продължение на месец пострадалите от наводнението във Варненския квартал Аспарухово ще могат да ползват безплатно център със 7 модерни перални машини.
4973 прочитания
0 коментара
4 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 26 ноември 2013
Краткото потребителско ръководство на шефа на Google, което е публикувано в социалната мрежа Google+, включва само четири прости, но важни стъпки, които е добре да се имат предвид при такава миграция.
7588 прочитания
1 коментар
18 одобрения
5 неодобрения
Първа помощ 06 ноември 2013
Тя се нарича Helpouts и има за цел да помага на хората с консултации в реално време и в разнообразни области, давайки решения за почти всякакви житейски проблеми. За ползването й обаче е нужна регистрация в социалната мрежа Google+.
6536 прочитания
0 коментара
14 одобрения
2 неодобрения
Първа помощ 18 октомври 2013
Актуализираният вариант на доживотната гаранция HP Lifetime Warranty въвежда 3-годишна денонощна телефонна поддръжка и помага на потребителите да намалят разходите чрез достъпа до support услугата навсякъде и по всяко време, твърдят от компанията.
5955 прочитания
0 коментара
10 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 01 април 2013
Срокът за “No Matter What Guarantee” гаранцията на компанията се удължава до 30 септември 2013 г., за да защити лаптопите и телевизорите клиенти от непредвидени инциденти, съобщават от Toshiba.
9496 прочитания
0 коментара
9 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 12 декември 2012
Компанията въвежда 24-часово Collect&Return обслужване за голяма част от мобилния си асрортимент.
10785 прочитания
0 коментара
16 одобрения
7 неодобрения
Първа помощ 26 май 2011
Вижте как можете да се справите с проблема под Windows XP, Vista, 7 и Mac OS X
12877 прочитания
9 коментарa
26 одобрения
6 неодобрения
Първа помощ 06 април 2011
Новаторската услуга на Xerox е базирана на прототипен софтуер, който предлага виртуална помощ посредством “3D диагностика” и мигновена поддръжка в реално време - директно от принтера
6507 прочитания
0 коментара
4 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 02 юли 2010
Инициативата на компанията е заради получени потребителски оплаквания от прегряване в някои ноутбуци от сериите Vaio F и C, продадени от януари до сега.
7676 прочитания
4 коментарa
20 одобрения
3 неодобрения
Първа помощ 24 ноември 2009
Новите услуги Prey и Pombo са базирани на софтуер с отворен код и изпълняват същите функции като платените, но страдат и от същите недостатъци.
12170 прочитания
4 коментарa
23 одобрения
3 неодобрения
Първа помощ 11 ноември 2009
Корпорацията представи Intel Reader - мобилно ръчно устройство, създаденио с идеята да увеличи независимостта у хората, които имат затруднения да четат стандартен печатен текст заради дислексия, специфични проблеми с ученето или зрителни увреждания.
6182 прочитания
0 коментара
7 одобрения
1 неодобрение
Първа помощ 06 ноември 2009
На 23 октомври 2009 г. компанията е започнала глобална акция за доброволно връщане и безплатна замяна на устройства TuneBase Direct с Hands Free, TuneBase FM с Hands Free и TuneBase FM с ClearScan, поради открит производствен дефект.
7756 прочитания
1 коментар
2 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 22 юли 2009
От инициативата на компанията ще могат да се възползват потребителите, закупили компютър HP в периода 26 юни 2009 г.-31 януари 2010 г.
9157 прочитания
2 коментарa
11 одобрения
2 неодобрения
Първа помощ 28 май 2009
Fujitsu Technology Solutions въведе DOA (Dead On Arrival) процедура в България за безплатна подмяна на преносими компютри с логото на Fujitsu Siemens Computers или Fujitsu, които са фабрично неизправни.
7401 прочитания
1 коментар
4 одобрения
0 неодобрения
Първа помощ 23 март 2009
Родната компания ще поддържа LCD монитори, оптични устройства, външни HDD, клавиатури, мишки и USB памети на корейската марка.
8416 прочитания
0 коментара
3 одобрения
2 неодобрения
Първа помощ 23 февруари 2009
От днес компанията предлага и на българските потребители пакета “No Matter What Guarantee”, който дава редица удобства “без допълнителни уговорки”, включително застраховка срещу кражба.
6590 прочитания
4 коментарa
10 одобрения
1 неодобрение
абонамент за бюлетина