Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Facebook пуска реклами с добавена реалност

Новата опция ще ви позволи да „пробвате” продукти, докато сърфирате в платформата.

11 юли 2018
766 прочитания
0 одобрения
0 неодобрения

Facebook пуска реклами с добавена реалност

Днес по време на събитие в Ню Йорк Facebook обяви, че в момента компанията тества реклами с добавена реалност в секцията „Новини”. Новата опция, която за момента ще е достъпна само в САЩ, ще позволи виртуално да пробвате продукти, включително модни аксесоари, козметика, мебели и други. Целта, разбира се, е да се визуализира даден артикул и да ви помогне да решите дали ще ви отива или ще пасва на интериора. Michael Kors ще бъде първата марка, която ще има реклами с добавена реалност в социалната мрежа. Тя ще позволи на потребителите да мерят различни модели слънчеви очила. Използвайки камерата, те ще могат да ги сложат и след това да ги купят, ако искат – всичко това ще бъде възможно в самата реклама.

От Facebook обясниха, че идеята зад новото решение е да се открият нови начини, чрез които потребителите да преминат от откриването на продукта до незабавната му покупка. „Хората сега очакват персонализирано и визуално вдъхновяващо изживяване, независимо дали пазаруват през телефона си или в магазина”, допълват от компанията.  Самите реклами с добавена реалност изглеждат като традиционните, статични такива, но те „оживяват”, след като се кликне върху тях или се избере бутонът „Натисни, за да пробваш”.

Прочетете още: 10 популярни игри за Playstation VR

Тези реклами са последния пример как социалната мрежа се опитва изцяло да се възползва от възможностите на добавена реалност. През май компанията обяви, че ще си сътрудничи с Nike. Макар че в момента Michael Kors е единствената марка, която ще тества такъв тип реклами, Facebook уверява, че в близко бъдеще още организации ще се присъединят.

0 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Интернет"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Facebook пуска реклами с добавена реалност"



    

абонамент за бюлетина