Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Snapchat със стратегия как да се възползва от новата политика на Facebook

Социалната медия ухажва издателите, след като Facebook реши да деприоритизира корпоративното съдържание

23 януари 2018
4655 прочитания
0 одобрения
0 неодобрения

Snapchat смята да се възползва от новата политика на Facebook и да акцентира върху разрастването на връзките си с различни издатели, съобщава Digiday.

Миналата седмица директорът по съдържанието на компанията Майк Су е разпратил имейли до своите партньори, в което поема ангажимент Snapchat да работи в по-тесен контакт с тях, за да им помогне да подобрят качеството на съдържанието си и да увеличат обхвата си.

Прочетете още: Facebook ще показва повече публикации от приятели, отколкото новини

1

Подходът на Snapchat към издателите е свързан с основни промени на стратегията за съдържание. Като част от реорганизацията на персонала, миналата седмица компанията освободи над 20 служители, предимно от отдела, отговарящ за съдържанието. Компанията планира да направи основен редизайн на приложението си, който ще раздели в отделни емисии издателското съдържание от това на приятелите ви. Очаква се редизайнът да увеличи достъпа на съдържание от издатели и реклами до потребителите.

Компанията се стреми да подобри и доразвие отношенията си с издателите по две основни причини:

- Много от потребителите на Snapchat не се ангажират с издателите в Discover Edition. Според The Daily Beast консумацията на съдържание в Discover Edition, където се публикуват издателските материали в приложението, достигат своя връх през юли 2017 г. - 38 милиона ежедневни потребители, което е само 21% от дневната потребителска база на приложението - 178 млн. Слабата ангажираност към Discover Edition от страна на потребителите създава опасност издателите да намалят влаганите в секцията ресурси. Затова Snapchat намалява шансовете за подобно развитие, като се опитва да разшири обхвата на техните публикации.

- Някои от партньорите на Snapchat вече са преустановили създаването на съдържание в Discover Edition през последните месеци. CNN например направи това през август 2017 г. Причината – ниска монетизация. Comedy Central също спря да създава съдържание за Discover Edition през септември миналата година. В този ред на мисли, имейлът на Snapchat до издателите би могъл да бъде превантивен ход, насочен към пресичането на тази тенденция.

Посоката, в която тръгва Snapchat, със сигурност ще донесе известен успех на компанията, като се имат предвид заявките на Facebook за деприоритизация на корпоративното съдържание. Вече има и доказателства, че новата политика на Facebook има негативно влияние върху интересите на издателите.

Затова директорът по съдържанието на Snapchat Майк Су обяви, че компанията ще бъде домакин на среща на върха, на която ще информира издателите и създателите на корпоративно съдържание за политиката и най-добрите практики си практики. Допълнителните подробности за срещата на върха са оскъдни, но е ясно, че събитието е насочено към това Су да убеди издателите да се съсредоточат в по-голяма степен върху Snapchat.

0 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Бизнес"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Snapchat със стратегия как да се възползва от новата политика на Facebook"



    

абонамент за бюлетина