Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Първи впечатления от бета-версията на новата Call of Duty: WW2

От Sledgehammer залагат на носталгията на геймърите и ни връщат във времето на ВСВ

12323432
20 септември 2017
5155 прочитания
0 коментара
9 одобрения
1 неодобрение

Различните издания на Call of Duty вече направиха пълна обиколка из военните конфликти от миналото и дори ни пренесоха и в бъдещето. Първата част на култовата игра ни пренасяше във времето на Втората световна война, а днес, дванадесет части по-късно, феновете на играта отново ще се въоръжат с пушката "M1 Garand", веднага след като имаха възможността да участваха в престрелки в открития космос. И така, докато Battlefield 1 ни накара да се влюбим в мащабните битки на Първата световна война, основният му конкурент залага на носталгията на геймърите. Новата Call of Duty: WW2 вече премина етапа на бета тестване, предизвиквайки още повече очакване у феновете на поредицата. До момента е достъпна само във версия PvP, но сравненията между играта на Sledgehammer и Battlefield 1 вече започнаха.


duty3


В бета версията бяха показани пет различни профила на главния герой. В началото имате възможност да изберете само един от петте, като различните профили се определят от вашия стил на игра - ако харесвате да чакате и да покосявате врага от засада, по-добре е да отключите снайпериста, а тези, които обичат да бъдат в центъра на битката, най-добрият вариант е да се впуснат в играта въоръжени с щурмова пушка. Според идеята на авторите класовете герои се подреждат по сложност, но това не е напълно вярно на практика, защото най-основният войник, който се предполага, че е най-подходящ за начинаещи, не е много по-лесен за игра от останалите

Системата за развитие на героя в новото издание на Call of Duty е определено по-компактна. За разлика от някои от предходните версии, в тази няма пакети неразбираеми приспособления и невъобразими специални способности. Има класов опит и оръжеен опит. Ефективното използване на автомата, например, дава възможност за нов вариант на прицел, по-слаб откат на оръжието и увеличение на нанесените щети. Напредък в рамките на класа пък позволява отварянето на допълнителни специални умения, като презареждане по време на бяг, по удобен захват на оръжието и, не на последно място, осигурява възможност играчът да се възползва от оръжията, предназначени за други класове герои.

В бета версията са показани всичко на всичко четири режима на игра, три от които са добре познати на феновете на поредицата. Това са детмач, доминация и хардпойнт - режим, в който точката, която трябва да бъде превзета и задържана, постоянно се променя. Според първоначалнито впечатление мултиплейър режимът на играта не се е променил много. Картите са необичайно малки - за да ги запомните е достатъчна буквално една игра. За сметка на това, разработчиците са предвидили в тези малки пространства в битка да влязат цели 12 души, което прави темпото на играта меко казано бясно.


duty2


В новата версия на Call of Duty има още един важен детайл - системата на напредъка. На първо място, начинаещите не са много по-слаби от по-развитите бойци. Да, скоро ще ви бъде разрешено да вземете пушка вместо пистолет, всъщност да се превърнете в два класа, вместо в един. Но на допълнителни оръжия няма да можете да прикачите никакви допълнителни екстри, които до някъде поне да изравнят силите. Но в бъдеще играта ви позволява да закачите на автомата си веднага три допълнителни екстри, една от които директно увеличава щетите върху противника ви.

Най-голямата прилика между новата Call of Duty и Battlefield 1 е военният режим WAR. Ако си спомняте, в FPS-a на Electronic Arts бе добавен режимът "Операция" - мултипластов асиметричен режим, в който един отбор преследва друг на огромна карта. В режима WAR ситуацията е подобна, въпреки че мащабът е много по-малък.

Когато сте в атакуващ режим, първо трябва да заемете позицията на противника. Той от своя страна не само отстъпва, но и се опитва да пробие през позициите на атакуващия го отряд, точно както в Rainbow Six: Siege, затова е нужно да минирате боеприпасите на врага.

duty11

В крайна сметка начинът, по който ще се отнесете към играта зависи от много неща. Например, колко сте свързани с поредицата Battlefield, как се отнасяте към неистовото темпо и липсата на вече познатите реактивни раници. Остава да се надяваме, разбира се, че единичният режим също няма да ни разочарова. А кой знае, може би отново ще се срещнем с любимия на мниого почитатели на играта капитан Прайс.

9 одобрения
1 неодобрение
ГЋГ№ГҐ îò ðóáðèêà "Игри"
ГЉГЋГЊГ…ГЌГ’ГЂГђГ€ ГЋГ’  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Първи впечатления от бета-версията на новата Call of Duty: WW2"



    

абонамент за бюлетина